~Mari MengiNgatI Allah~

Friday, December 10, 2010

~Nada Cambiara Mi Amor Por Ti~

video

terasa nak bertouching2 plak...
huhuhu....
just to express my feeling with this song....
but tak tau utk sape....

ah..
persetankan perasaan itu....
ahahhaaha.....

yang penting...

kepada KAMU!!!!... YA KAMU!!!... (tau2 sendiri la)

~Nada Cambiara Mi Amor Por Ti~

~aku rindu rumah~

~ Giler ~

First tyme aku rase aku duk lelame kat sabah nie tyme cuti2 sem nie.....
hahahhaa..... tapi nak buat cemane..

~kerelaan dalam keterpaksaan~.....

 hoho... struggling for my FYP!!!!...
dah dua minggu aku menghabiskan hari di LAB...
Doing All The ANALysis.....
 gile babeng punya banyak......tu pon tak mampu gak aku siapkan semua....

dengan sampel yang baru 3... OUT OF 5!!!!!..(ATLEAST)..

means aku akan kembali semula ke Sandakan buat beberapa kali lagi...

 1. Untuk amik sampel lagi ( 3 lagi KOT!!!)
2. Untuk MAPPING!!!!
(tapi kawasan aku macam takde SINGKAPAN... untuk buat KERATAN RENTAS).
3. Site Survey..... (MACAM KERJA PLAK).....

Tapi anyway.... the point here is..

I MISS MY FAMILY!!!!........


Tadi boleh plak ABG ALI.. post kat status FB die tgh
HAVING FAMILY DINNER.....

~waaaa~

Bertambah SYAHDU aku beb..........
Harap-harap tiket ke FESTKUM ku AKAN DILULUSKAN.....
Agar aku dapat BALIK RUMAH.....
Banyak hal nak setel nie kat rumah (padahal nak melepak ngan member)....
No......

25th DISEMBER.... MY LOVELY DADDY’S BIRTHDAY.....
So sebagai anak mithali... aku nak sambut!!!!... huhuhu...






P/S : ini adalah luahan rasa insan yang sedang kebosanan tak tau ape nak buat di tgh pagi2 nie........huhuhuhu

Thursday, December 2, 2010

DECEMBER RAIN.....

URGH!!!!....

its been a long tyme i'm not write anything here........ been a hectic schedule whole year...... and my wrting skills look like fading away...... i just lost my enthusiasm to write...... but i will find it back... seriously.... i miss it......

and now... my tenure as student representative will end soon..... lots of story behind it..... but... the experience and knowledge that i earn from it are as much as i could.. seriously!!!!

thus, i now could focus 150% to my FYP as well as my STUDY..... My 3 years of study soon will be end...... really need to buck up .........

also... will busying do all the Lab Analysis for my project...... haha... my sample still not been taken all yet..... gonna travelling to sandakan quite few times more.... which is very tortured one.. sitting in the bus@ 4WD nearly 6 hours... haish..

anyway..... wish my writing skills come back to papa~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...