~Mari MengiNgatI Allah~

Monday, July 12, 2010

Ready, Set, Go............

post baru sempena bukanya sem baru sesi 2010/2011....... juga bermakna.... sem ke-5 untuk aku... dan juga dalam konotasi yang lebih besar...... tahun akhir untuk aku.......

pergh!!!

tahun akhir dah aku rupenye.... rasa macam sekejap je....... dulu masa dapat surat tawarn... tgok situ tulis 3 tahun..... alamak aih! mengeluh semacam.... lama nya nak duduk sabah....... tapi sekarang... selepas hampir 3 tahun aku kat sabah nie.... aku dah macam tak rase pape dah...... tapi still lagi belum rase nak tinggal lama2 kat sabah nie la.... ntah la.. mungkin tak masuk dengan jiwa kowt.... hhuhu.. aching!!!!

aku berazam untuk meneruskan pengajian ku di peringkat lebih tinggi.... target nak pergi oversea... ye la.. nak gak rase merantau negara orang..... tapi semua bergantung pada usaha ku pada tahun yang terakhir nie...... insyaallah... berkat doa ayah ibu...... berkat usaha.... aku pasti dapatkan nya...... sama macam aku bertekad nak masuk UMS nie dulu la,.. tekad nak amik geologi... dan akhirnya.. aku dapat....

bermula daripada semester ini juga.. aku diberikan amanah oleh pihak Universiti untuk memangku tugas Presiden Majlis Perwakilan Pelajar sesi 2009/2010.... kerana saudara presiden tak mampu nak teruskan tugas akibat masalah kesihatan..... satu lagi amanah dan tigas berat untuk ku...... tapi aku berdoa kepada Allah agar memberikan bantuan dan perlindungan.. rahmat dan nikmat untuk ku.... permudahkan urusanku.. dan tetapkan hati ku untuk memikul tanggung jawab dan amanah ini... semoga apa yang aku lakukan sentiasa diberkati......

kepuasan hati lepas kemenangan Sepanyol semalam pon cukup memberikan ku semangat untuk meneruskan pengajian ku.. uhuh eceh.....!!!!

k la.... cukup setakat itu.... jumpa dalam keluaran akan datang.......

tata~

1 comment:

MarS! said...

hihihi.... aku dulu pun rase mcm tuh.. perghh 3 thn kat sabahh.. last2... takmo balik smenanjung plak~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...