~Mari MengiNgatI Allah~

Tuesday, April 21, 2009

~Mahasiswa Kita~

sentap....

itu lah yang dapat aku katakan bile terlihat sesuatu yang di luar jangkauan minda.....


alkisah.....

sabtu dan ahad lepas.... kami pelajar2 geologi nie ade la fieldwork... jadi dengan rasa berat hati...
(sebab exam dah dekat... study week tu...) kami pergi la juga...

jadi ape yang sentapnye!!!!!!!

mase duduk kat dalam bas tu.... (bas UMS yang tak perform tu la...), aku seperti biase... duduk kat sit paling blakang la.......


nah tuu dia..... pemandangan yang aku rase tak selayak nye berada didalam bas UMS nie....

kalau bas awam aku consider la juga sebab yang naek tu ade yang perangai cam beruk.... tangan tak reti dok diam... gatal tak dapat garu jubo.... maka menconteng la jawabnye...... tapi...

kalau kat dalam bas UMS nie... ape kes....??? beruk mane yang naek bas UMS nie..... nak kate beruk dari IBTP.. setahu aku takde plak IBTP bela beruk... kalau dari IPMB lagi la lari court.... ntah la... aku pun tak tau nak cakap.....

kepada BERUK-BERUK sekalian.... kalau korang rase korang tu layak dipanggil mahasiswa.... jangan la mempamerkan kelakuan beruk korang tu kat UMS nie..... simpan2 la..... time cuti nanti... kat rumah2 korang.. ha memberuk la... takde sape kesah.... nie BAS UMS.... BUKAN BAS OMO atau BAS TUT......

pamerkanlah kelaku mahasiswa sikit..... ADOI!!!!








PATUTKE BENDE NIE TERJADI DALAM BAS UMS!!!???

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...