~Mari MengiNgatI Allah~

Wednesday, May 27, 2009

~dilema ku dalam bahaya~

haih.....
ntah la....
aku sedang dalam kepeningan niey..... dalam dilema....

samaada untuk bersama-sama kawan2 untuk berdebat atau untuk bersama keluarga dan kawan-kawan lain menghabiskan masa cuti dan "beriadah"......


alkisah....
setelah habis debat integriti tempoh hari di UTM... aku telah terpilih untuk selaki lagi mewakili UMS ke debat perpaduan di UNIMAS...... kemudian terus ke debat FOMCA di UTHM.....

tapi persoalan dan masalahnye...
pertandingan tu mase cuti sem yang sepatutnya aku gunakan untuk merehatkan otak dan berlugai-lugai bersama family dan sahabat handai.....

hurm....
kalo tak pegi orang kate macam mensia-siakan peluang dan kepercayaan yang telah diberikan kepada aku... tapi kalau pegi macam macam plak perasaan nie....

janji dengan adik adik nak tolong diorang tentang pelajaran diorang.... mase untuk KRC dan sebagai nya..... hurm.....
ape kah yang aku harus lakukan ditatkala ini.....


rebut lah 5 perkara sebelum datang 5 perkara....
1. muda sebelum tua.
2. kaya sebelum miskin.
3. sihat sebelum sakit.
4. hidup sebelum mati.
5. LAPANG SEBELUM SEMPIT.....

huhuhu.....
apakah????

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...