~Mari MengiNgatI Allah~

Friday, March 1, 2013

Workover & Revisit

Hey.. Whats up..




lama gile aku tak buka blog sendiri nie.. kali nie memang betul-betul gile... aku buka .. tgk last post bertarikh nov 2011.. and now is march 2013... wah la wei..!!!!! setahun tak jengah blog... padahal blog sendiri... huhuhuhu......

anyhow.. memang tahun lepas sepanjang tahun aku dalam mode yang super duper busy... ye la kan. mana tak nye.. tahun first kerja. so memang bagai tak mau la dikerjakannya.... hahaha.. and now.. even though i am still busy... but try to get some free time to re-visit my own blog...

aku tgk kawan aku punya blog average sehari 1 post... some time i just wondering.. die ni tak kerja ke... hahahah..... atau sebenarnya aku yang buat2 busy sampai takde masa nak jenguk blog sendiri..

ok.. berbekalkan semangat 1/3/2013 (apakah??) aku berharap aku akan kembali aktif di sini....

sebenarnya aku tak tau "genre" ape yang sesuai utk aku kembangkan blog ni.. masih tercari-cari hala tuju.. tu yang jadi post tak tentu hala nie.. kejap pasal politik, kejap pasal aku.. kejap pasal sukan.. mcam2.. lom mampu mencari yang sesuai utk penerimaan orang ramai.. eceh......

so sampai sini dulu post pengenalann tahun 2013... moga2 mampu catch up kembali untuk dunia yang lebih baik..

Hasta Luego~

syafiqridzwanjamal
1-3-13
L9,T2
PeTT, KL

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...