~Mari MengiNgatI Allah~

Wednesday, July 8, 2009

~Kenangan MsM 09/10~

huh.. hampir 5 hari dah tamat MsM 09/10.... syukur alhamdulillah diatas rahmat dan nikmat yang Allah kurniakan untuk semua bergerak kerja untuk MsM kali ni... semoga Allah membalas segala penat lelah yang kita berikan dengan ganjaran yag setimpal.....
kepada semua team PROSAM Gen 2..... Nice to be with all of u within that miserable and exhausting 2 weeks time..hahahah... hope our friendship will lasting forever..... thanks guys...(girls also)....
kepada unit-unit lain.. juga terima kasih diatas kerjasama semua... segala salah silap harap dimaafkan, terlebih terkurang mintak dihalalkan.. semoga berjumpa lagi untuk program2 akan datang.. (ceh, macam duk len2 U)....
Menyambut adik-adik di terminal 1... "terminal 1 masuk".. (ayat chua dari walkie talkie)...
Selamat menjalani kehidupan di UMS..... Bertekad Cemerlang...
Nie Kat terminal 2.. "terminal 2 masuk"..... (ayat chua jugak)....
UMS...UMS....
laungan AJK PROSAM yang tak kenal penat jemu.....
Selamat Tinggal Abby.... (padahal balik UMSKAL je pon)....
PROSAM GEN2......

sesi post mortem PROSAM...


penat menunggu adik-adik di airport... Along.. tidak senonoh.....

2 comments:

Zan said...

Tak senonoh

Lawan graviti

Berani Berubah

Sapa kite??

~Syafiq Ridzwan~ said...

FONG berkata kepada SYAFIQ bahawa beliau merasakan memang tidak senonoh apabila Jum, dan PROSAM LAIN gagal MELAWAN GRAVITI untuk majlis ikrar dan aku janji... maka FAEZAN berpesan kepada semua untuk BERANI BERUBAH kepada yang lebih baik dan jangan takut untuk menjawab soalan SIAPA KITA apabila diajukan oleh UNIT2 LAIN semasa MSM 09/10...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...