~Mari MengiNgatI Allah~

Sunday, August 2, 2009

~oPeRatiON~

hari khamis lepas..... 30 julai 2007... ibunda ku telah selamat menjalani pembedahan kerana penyakitnya.... SYRINGOMYELIA...... huh... susah nak sebut n susah nak explen.... tapi ape2 pon.... alhamdulilllah semuanya selamat.... sekarang nie dalam proses recovery untuk sihat seperti sediakala.....

memang cukup menakotkan.... tak pernah aku tunggu orang operation sampai 9 jam.... ya allah.... tuhan je la yang tahu perasaan aku masa tu.....

dan hari ini.... 2 ogos aku dah kena balik ke sabah untuk sambung kelas yang aku rase dah lama gila aku tinggal.... tak tau lah nak catch up dari mane.... macam banyak sangat aku dah tinggal.... nampak nye kena keje lebih la aku nie....... makin bertambah la bil letrik kolej tu dek kerana penggunaan giat aku untuk study bende2 yang aku dah tinggal.....

k la.... nanti aku upload gambar2 sepanjang operation tu.... banyak post len yang aku nak tulis... tunggu......

1 comment:

miashuhada said...

semoga ibu cepat sembuh...
Jangan patah semangat dik...Doakan yang terbaik buat ibumu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...